Case: Stauning Whisky - Udvikling af ny hjemmeside

Hjemmesiden der dufter af Vestjysk whisky

Stauning Whiskys hjemmeside skaber et miljø, der præsenterer whiskyen som var du selv på den vestjyske gård og destilleri. Du kan næsten dufte kornet, de store tønder af træ og mærke varmen i kroppen fra den gode whisky. Med billederne på hjemmesiden i centrum, vises og skabes rammerne for fortællingen om hvem Stauning Whisky er.

Det er målet med hjemmesiden at give de besøgende den fulde oplevelse af Stauning Whisky. Samtidig er hjemmesiden yderst funktionel og nem at navigere rundt i. Hjemmesiden fungerer både som en præsentation, et medium til salg og booking af Stauning Whiskys kendte rundvisninger. Med designet gives en elegant og nem introduktion til Stauning Whiskey, uanset om du er ny i whiskyverdenen eller en sand whiskyentusiast.

Stauning Whisky er passion, håndværk og kvalitet på flaske

Fra en hobby mellem 9 venner og deres passion for whisky i et nedlagt slagtehus – til en hobby der nu er millioner værd. Stauning Whiskys succes er ikke til at tage fejl af. Drømmen om at producere mere whisky end de selv kunne drikke, er nu gået i opfyldelse. Stauning Whisky er siden blevet serveret på den Michelin-stjernede restaurant NOMA, haft royalt besøg af Prins Henrik og fået anerkendende ord i bedste sendetid med den kendte stjernekok, Nikolaj Kirk.

Stauning Whisky har sat Danmark på whiskylandkortet, og høster anerkendelse og stjerner fra verdenskendte whiskyanmeldere og smagsdommere.

Stauning Whisky er også den første kunde i Bahnhof, der modtager en investering på 100 millioner kroner fra verdens største whiskyproducent, Diageo.

Stauning Whisky startede som et passions- og hobbyprojekt, der blev til et iværksætter-eventyr, som vi glæder os til at følge ind i en ny og spændende fremtid.

 

Skriv hvad du søger eller ønsker hjælp til her:

Invalid Navn
Invalid E-mail
Invalid Besked
Ring til os
Skriv til os