Webbureau: læs dette FØR du skal vælge et (nyt) webbureau!
×

Fejl

[OSYouTube] Alledia framework not found

Webbureau: læs dette FØR du skal vælge et (nyt) webbureau!

Rune Breinholt Andersen
Denne artikel er skrevet 11/09/2017 af
Rune Breinholt Andersen
Senior Designer & Kreativ Direktør

Når du skal vælge et webbureau, står du i et dilemma – ikke kun i forhold til løsningen, kvaliteten og prisen på dét dit webbureau skal levere.

I virkeligheden står du i et dilemma mellem hvad der nødvendigt, og hvad der er belejligt for din virksomhed.

Dilemmaet omhandler dét, der er nødvendigt at gøre for at opnå resultaterne, du ønsker, og hvad der er … ja, mest belejligt for dig.

Det er her webbureaubranchen er svær at gennemskue.

For det lyder muligvis som en praktisk og oplagt løsning, at finde et fullservice webbureau, hvor du køber hele pakken – hjemmeside, webshop, webdesign, hosting, SEO, reklamer og så videre.

Det er belejligt, at alle dine online aktiviteter er samlet ét sted.

Men er det virkelig den bedste løsning?

 

Afhængig af et webbureau? Derfor er det farligt og risikabelt

De siger, de kan det hele …

Men hvis du ligger alle dine æg i en kurv, er der altid en risiko.

Du og din virksomhed bliver afhængig af kurven, også selvom kurven måske ikke er den bedste, eller kan levere det høje niveau, som du naturligvis forventer.

I værste tilfælde, kan du risikere at være bundet fast i en aftale med kurven i månedsvis – en dyr og omkostelig affære for middelmådige produkter.

Og hvad sker der hvis kurven, altså dit webbureau, lukker?

Så æggesalat for alle dine penge – et oprydningsarbejde der kan betyde, at du skal starte forfra.

 

Derfor skal du gøre det her

I Bahnhof ved vi, at din hjemmeside eller webshop er værdifuld for din virksomheds resultater.

Derfor har vi gjort det nemt, at gøre det nødvendige - til din fordel og sikkerhed.

Løsningen er simpel:

Ingen æg i samme kurv.

Det betyder, at når du arbejder med os, samler vi et team af vores bedste og selvstændige samarbejdspartnere til at løfte dit projekt.

Det kan være et SEO-SEM-bureau, konverteringsrådgivere, kommunikationsrådgivere, mediebureauer og andre, som du har brug for, og som vi ved, altid leverer resultater.

Vi samler præcis det team, der gør det nødvendige, fordi de er eksperter og specialister inden for hvert deres område.

Lad os nu sige, at SEO-bureauet lukker – så har du stadig os til at sikre din hjemmeside.

Eller hvis dit mediebureau, hosting eller andre lukker – så har du stadig os.

Vi fungerer som bindeled og koordinatorer (med ansvaret for din hjemmeside) - mellem dig og de eksperter din virksomhed har brug for.

Selv hvis vi skulle lukke, har du det fulde ejerskab af din hjemmeside, og samarbejdspartnerne fortsætter deres arbejde, som aftalt.

Det er din sikkerhed og den type uafhængighed, vi mener, alle hjemmesideejere burde have.

Selvom vi har mange ydelser og produkter der er ’in house’, har du stadig samme frihed til at vælge – uden bindinger til os.

Det betyder også, at hvis du allerede samarbejder med andre bureauer, kan vi stadig løse den opgave du har til os.

Sådan har vi gjort det nødvendige belejligt, uden at du løber en risiko eller skal stå med besværet for, at finde de rette til at løse opgaverne.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere.

Billede Michaelogrune blog

 

Derfor ejer du din hjemmeside 100% fra den dag vi leverer den til dig.

Det er den type uafhængighed, vi mener alle burde have.

Rune Breinholt Andersen

Skriv til RUNE
Rune Breinholt Andersen

Når du skal vælge et webbureau, står du i et dilemma – ikke kun i forhold til løsningen, kvaliteten og prisen på dét dit webbureau skal levere. I virkeligheden står du i et dilemma mellem hvad der nødvendigt, og hvad der er belejligt for din virksomhed. Dilemmaet omhandler dét, der er nødvendigt at gøre for at opnå resultaterne, du ønsker, og hvad…

I alle brancher er der myter, rygter og spørgsmål, der sjældent bliver besvarede eller afmystificerede. De lever videre i årevis, til de bliver antagelser a la ’Såden er det bare’. Det gælder også for os i webbureau-branchen. Derfor vil vi besvare 4 af de spørgsmål, som vi ofte hører fra kommende kunder og samarbejdspartnere, før de lærer os at kende. Vi kan…

Du kan investere nok så mange penge i din markedsføring, men uden gode Call to Actions risikerer du at sende kunderne væk. Så har du ikke mulighed for at for at påvirke deres beslutninger senere. Gode Call to Actions inviterer dine besøgende til at udføre en handling. Denne handling gør, at de går fra at være besøgende til kunder eller mulige leads,…