4 Q&As om webbureauer: De ærlige svar på rygter, myter og spørgsmål

4 Q&As om webbureauer: De ærlige svar på rygter, myter og spørgsmål

Rune Breinholt Andersen
Denne artikel er skrevet 16/11/2017 af
Rune Breinholt Andersen
,
Senior Designer & Kreativ Direktør

I alle brancher er der myter, rygter og spørgsmål, der sjældent bliver besvarede eller afmystificerede. De lever videre i årevis, til de bliver antagelser a la ’Såden er det bare’.

Det gælder også for os i webbureau-branchen.

Derfor vil vi besvare 4 af de spørgsmål, som vi ofte hører fra kommende kunder og samarbejdspartnere, før de lærer os at kende. Vi kan selvfølgelig kun svare for os selv, og ikke for alle webbureauer.  

Her har du listen over 4 Q&AS om webbureauer:

 

1 Er et webbureau dyrt?

Selvfølgelig arbejder vi ikke gratis, men du får ingen overpris hos os. Det er det gode ved, at vi ikke er nye i branchen – vores priser matcher vores kvalitet. Ikke andet.

 

2 Fullservice webbureau betyder da fuld service?

Noget tyder på at fullservice mere betyder fuld faktura for nogle webbureauer.

Vi er ikke direkte et fullservice hjemmeside. Vi arbejder kun med det, vi er de bedste til. Og de opgaver vi ikke er bedst til, har vi andre eksperter og specialister til at løse. De er vores faste samarbejdspartenere.  

Det giver bedre service og resultater.

 

3 What’s the catch?

Ja, det lyder måske skørt, men der er ingen.

Gennemsigtighed, uafhængighed og frihed er vigtige værdier for os og alle vores kunder. Der er ingen tossede bindinger. Du ejer din hjemmeside eller webshop 100%. Vi arbejder i et Open Source CMS, så du kan få hjælp over hele verden, hvis du skulle have lyst til det.

Derudover dokumenterer vi vores arbejde, så du altid har et overblik, og kan se præcis hvad det er, du betaler for.

 

4 Er større bedre?

Her gælder ordsproget ’Det er ikke størrelsen, det er gørelsen’ også.

Du skal selvfølgelig ikke vælge webbureau efter antallet af ansatte, men efter de resultater de skaber, og som de kan hjælpe dig med at opnå. Størrelsen er desværre ingen garanti. Men det er samarbejdet med de rigtige til gengæld.

Ja, det er ananas i egen juice, men vi er så stolte af det, vi skaber sammen med vores kunder, og måden vi har bygget Bahnhof på.

Sidder du med et spørgsmål eller noget du gerne vil vide mere om, som du gerne vil have et ærligt svar på?

Så er du velkommen til at kontakte os her

Billede Michaelogrune blog

Rune Breinholt Andersen
Denne artikel er skrevet af:
Rune Breinholt Andersen
Senior Designer & Kreativ Direktør
Invalid Navn
Invalid E-mail
Invalid Besked
Andre læser også:

Når du skal vælge et webbureau, står du i et dilemma – ikke kun i forhold til løsningen, kvaliteten og prisen på dét dit webbureau skal levere. I virkeligheden står du i et dilemma mellem hvad der nødvendigt, og hvad der er belejligt for din virksomhed. Dilemmaet omhandler dét, der er nødvendigt at gøre for at opnå resultaterne, du ønsker, og hvad…

I alle brancher er der myter, rygter og spørgsmål, der sjældent bliver besvarede eller afmystificerede. De lever videre i årevis, til de bliver antagelser a la ’Såden er det bare’. Det gælder også for os i webbureau-branchen. Derfor vil vi besvare 4 af de spørgsmål, som vi ofte hører fra kommende kunder og samarbejdspartnere, før de lærer os at kende. Vi kan…

Du kan investere nok så mange penge i din markedsføring, men uden gode Call to Actions risikerer du at sende kunderne væk. Så har du ikke mulighed for at for at påvirke deres beslutninger senere. Gode Call to Actions inviterer dine besøgende til at udføre en handling. Denne handling gør, at de går fra at være besøgende til kunder eller mulige leads,…